3/11/07

Δομήνικος Θεοτοκόπουλος // "El Greco"

Χτες, μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, πήγα κινηματογράφο... Ήθελα πολύ να πάω να δω την ταινία για τον Έλληνα, Κρητικό ζωγράφο που έγινε παγκόσμια γνωστός ως "El Greco"!! Ειδικά εφόσον βγήκαν στη φόρα πολλά αρνητικά σχόλια, η περιέργεια και η θέληση μου πολλαπλασιάστηκαν... Την είδα λοιπόν και έχω πλέον γνώμη! Η ταινία μου άφησε πάρα πολύ καλές εντυπώσεις! Παρατήρησα μερικά σκηνοθετικά λάθη (και ποιος δεν κάνει όμως) και μερικά αδύναμα σημεία με τις γλώσσες... Αλλά αυτά δε μπορούν να υπερκαλύψουν την αίσθηση του ρεαλισμού και την απόδοση της "μεσαιωνικής" περιόδου στη μεγάλη οθόνη!

Βενετοκρατούμενη Κρήτη, Βενετία, Τολέδο...
Οι 3 σταθμοί στην πορεία του μεγάλου καλλιτέχνη!
Αρκετοί οι Έλληνες ηθοποιοί που συμμετείχαν, μεταξύ αυτών ο Λάκης Λαζόπουλος και η Δήμητρα Ματσούκα σε κύριους ρόλους, ο Σωτήρης Μουστάκας στον τελευταίο κινηματογραφικό ρόλο του, αλλά και ο Γιώργος Χαραλαμπίδης, ο Δημήτρης Καλλιβώκας, ο Ρένος Χαραλαμπίδης, ο Γιώργος Καραμίχος και άλλοι...
Έκπληξη ήταν για μένα η συμμετοχή του Ψαραντώνη ως αντάρτη λυράρη...



Υ.Γ.: Για όσους δεν κατάλαβαν, προτείνω να δείτε την ταινία με τα χίλια..

2 σχόλια:

aggelika είπε...

Και εγώ την είδα λοιπόν! Η ταινία είναι πολύ καλή. Με πολλά κρυφά νοήματα, δοσμένα όλα με πολύ απλό τρόπο! Αυτή η απλότητα με εντυπωσίασε!! Όποιος το σκέφτεται ακόμα να πάει να την δει!!

Ανώνυμος είπε...

μου άρεσε, δεν με τρέλανε.