9/11/07

Δε θέλω...


Δε θέλω...
...ή μάλλον θέλω...

Δυο έννοιες τόσο διαφορετικές μα και τόσο ίδιες...

Απ΄τη μια στιγμή στην άλλη, κάτι που επιθυμείς διακαώς, ξαφνικά δε σε συγκινεί καθόλου... Σου είναι τελείως αδιάφορο...

Ή το αντίστροφο, κάτι που αποστρέφεσαι, ξαφνικά σε ελκύει τόσο πολύ, που μπορείς να πεις ότι το θέλεις! Ότι θες να το κυνηγήσεις, μέχρι να το πιάσεις, λες και πρόκειται για το πιο ωραίο και ταυτόχρονα τρελό σου όνειρο...

Δε θέλω να σου μιλάω... Θέλω να σε βλέπω... Δε θέλω να σε σκέφτομαι... Θέλω να σε νοιώθω... Δε θέλω...

Άραγε, είμαστε σίγουροι για το τι θέλουμε και τι δε θέλουμε στη ζωή?
Ή μαθαίνουμε εκ των υστέρων??

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kapou eixa diavasei pws auto to opoio mas diwxnei apo ton allo einai auto to opoio arxika mas elkuse se auton.
kaneis dn xerei ti pragmatika thelei. kai auto to diapistwneis kathimerina..

Μαίρη είπε...

Σύντροφε έλεος με επηρέασες απο χτες κι εμένα και γράφω για μοναξιές στο blog μου.



Βαλτός είσαι??

Αυτό που διάβασα τώρα το λέω στον εαυτό μου εδώ και βδομάδες

και αισθάνομαι ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ!!!

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

εγω δείχνω το δρόμο!έφτιαξα το προφίλ του ιδανικού άντρα...¨ολοι ξέρουν τι θέλουν. Απλά συνήθως κάνουμε λάθος, γιατί ένας άνθρωπος δεν είναι όπως φανταζόμαστε ότι είναι. καιμετά δεν μπορούμε να παραδεχτούμε ότι ΕΜΕΙΣ καναμε λάθος επιλογή. και εκεί αρχίζει το μπέρδεμα, δεν ξέρουμε τι θέλουμε κτλ. Θέλουμε τα πράματα να είναι όπως μας αρεσουν..λογικό. Κουράγιο βασανισμένοι σ/φοι!

venus in furs είπε...

Διαβάζοντας το κείμενό σου βρήκα πολλά χαρακτηριστικά του εαυτού μου...

Πάντως πιστεύω πως δεν μπορούμε ποτέ να ξέρουμε τι θέλουμε και δεν είναι κακό, αλίμονο, γιατί αν όλοι μας έχουμε κάτι κοινό αυτό είναι ότι συνεχώς διαμορφώνουμε την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα μας ανάλογα με τα ερεθίσματα που δεχόμαστε. Έτσι, τα "θέλω" μας μεταβάλλονται κι αυτά.

Unknown είπε...

Αυτό είναι πραγματικότητα.
Ποιός καθορίζει το σωστό και το λάθος;
Το "Θέλω" και το "Δεν Θέλω";
Τα πάντα είναι μέσα στο μυαλό.
Το θέμα είναι... πως κανείς ποτέ δεν είχε απόλυτο έλεγχο στη σκέψη του.
Αλλαγή, έλξη, αποστροφή, αντοχή, καταστροφή. Ξέρεις ποτέ τί σου συμβαίνει αν δεν σκοντάψεις στις σκέψεις σου πολλές φορές;
Ξέρεις ποτέ τί θέλεις αν δεν θελήσεις το αντίθετο απο αυτό που θέλησες αρχικά;

(το'καψα κι άλλο, καλημέρα!!!)

Rizobreaker είπε...

@ nota:

Νομίζω ότι κι εγώ το έχω διαβάσει κάπου... Μάλλον δίκιο έχεις...

@ μαίρη:

Δεν είμαι βαλτός! ;-)
Απλά γράφω αυτά που έχω στο μυαλό!

@ παρτιζάνα:

Ίσως να έχεις δίκιο! Μπορεί πράγματι να μη θέλουμε να παραδεχτούμε ότι κάναμε λάθος...

Rizobreaker είπε...

@ venus in furs:

Χαίρομαι που βρίσκεις κάτι κοινό στο κείμενο μου... Συμφωνώ στο ότι συνεχώς διαμορφώνεται ο χαρακτήρας μας...

@ inner silence:

Καμένο ήταν από μόνο του, δεν το 'καψες εσύ! ;-)

Unknown είπε...

Αυτό δεν το εκλαμβάνω σαν καλό να ξέρεις... :P

Ανώνυμος είπε...

Η απαντηση ειναι οτι μαθαινουμε εκ των υστερων και μεσα απο εμποδια και λαθη που κανουμε.Σπαμε τα μουτρα μας δηλαδη για να μαθουμε τι θελουμε.