28/1/09

Υπάρχω

Όπως θα 'χετε παρατηρήσει, όσοι πιστοί ακόμα ρίχνετε ματιές στο ταπεινό τούτο ιστολόγιο, τελευταία έχω αφήσει έρμαιο το μπλογκ... Δεν είναι ότι δεν έχω να πω κάτι, το αντίθετο, έχω πολλά να πω, όμως δε βρίσκω την όρεξη και τη συγκέντρωση να κάτσω να τα γράψω... Θα προσπαθήσω πάντως να επανέλθω στα παλιά στάνταρ...

* * *

Άκουσα το πρώτο δοκιμαστικό επεισόδιο του Radio Webolution και έχω να πω μπράβο στον Apatri και το Rocean για την προσπάθεια. Ο Apatris βεβαίως έχει και την εμπειρία του Ράδιο Καρνάγιο, οπότε θα βοηθηθεί και ο Rocean. Ότι χρειάζεστε από το Rizobreaker Podcast, ιδέες ή αποσπάσματα είναι στη διάθεση σας...

Το ακούτε εδώ και εδώ

Ελπίζω στα επόμενα επεισόδια να συμμετέχουν κι άλλοι Red Bloggers.


ΥΓ: Επίσης ζητώ συγνώμη από όσους άφησαν σχόλια σε κάποια ποστ κι ακόμα περιμένουν απάντηση. Ειδικά από τον Κόκκινο Γαύρο και το Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι να συμμετέχουν και άλλοι Red bloggers εσύ θα συμμετέχεις; Θα στείλεις κανένα θεματάκι; Κανένα audio comment; Πότε θα ξανακάνεις επεισόδιο;

Ο λαός σου περιμένει

Μπρεζνιεφικό απολίθωμα είπε...

Κι όσο υπάρχεις θα υπάρχουμε.
Ο λαός σου σε καρτερεί στωικά. Χωρίς να παρεξηγείται και να απαιτεί συγνώμες.

Η έμπνευση είναι σαν τα κινήματα. Χρειάζεται το απ' έξω (τα εξηγεί κι ο λένιν). Αλλά δεν έρχεται κατά παραγγελία.

Rizobreaker είπε...

@ apatris:

Επεισόδιο? Θα 'χεις καταλάβει ότι δε μου αρέσει το πρόχειρο... Και για να κάνω ένα επεισόδιο όπως το θέλω απαιτείται χρόνος και διάθεση... Δύσκολο εκ των πραγμάτων...
Όσον αφορά το Radio Webolution υπάρχουν τόσες φωνές να ακουστούν! Βεβαίως όσο μπορώ να συνεισφέρω κι εγώ...

(Ποιος λαός μου ρε?? Δουλευόμαστε?? :p)


@ Μπρεζνιεφικό απολίθωμα:

Δεν είναι θέμα έμπνευσης. Αυτή δε με έχει εγκαταλείψει (μέχρι τώρα τουλάχιστον)...
Θέμα διάθεσης είναι και προτεραιοτήτων!