2/5/07

Αγαπημένα τραγούδια

Μετά από πρόσκληση της Stefy γράφω μερικά αγαπημένα τραγούδια...
Πιθανόν σε αυτή τη λίστα να μην βρίσκονται τα πιο αγαπημένα μου, αλλά έγραψα αυτά που μου ήρθαν με μια πρώτη σκέψη, ίσως επειδή τα ακούω πολύ τον τελευταίο καιρό...
Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Ποιος έχει λόγο στην αγάπη - Φίλιππος Πλιάτσικας

Αυτό το τραγούδι δεν είναι για σένα - Διάφανα Κρίνα

Πέντε λεπτά - Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Θέλω - Γυμνά Καλώδια

Don't Cry - Guns 'n' Roses

Cold Winter Nights - Stratovarius

Harvest of sorrow - Blind Guardian


Με τη σειρά μου κι εγώ προσκαλώ τους:

Rocean
Karpidis
Red Ballad
Apatris
Πρέζα TV

4 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ευχαριστω για την προσκληση αλλα απ'οτι ειδες,σημερα εχω κατι αποκλειστικο!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ήδη σου απάντησα... Ευχαριστώ για την πρόσκληση:)

Ανώνυμος είπε...

τnx για την πρόσκληση. Είναι πολλά τα αγαπημένα μου τραγούδια, αλλά θα προσπαθήσω να ξεχωρίσω μερικά.

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω!!