12/5/07

Οι ερωτήσεις του Προυστ

Δε με κάλεσε κανείς, απλά επειδή μου άρεσε το ερωτηματολόγιο το απάντησα...

1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;


Δε νομίζω ότι υπάρχει απόλυτη ευτυχία... Υπάρχουν ευτυχισμένες στιγμές...

2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Η περιέργεια για το τι θα γίνει... Κάθε μέρα, νέα μέρα που λένε...

3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Βλέποντας το 50-50...

4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Ρωτήστε τους φίλους μου...

5)Το βασικό ελάττωμά σας;

Όταν πρέπει να έχω υπομονή, δεν έχω, με αποτέλεσμα να νευριάζω εύκολα...

6)Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Σε πολλά...

7)Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Δεν ταυτίζομαι με καμία, θαυμάζω αρκετές...

8)Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;

Όσοι άνθρωποι αγωνίζονται για ένα καλύτερο μέλλον...

9)Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Μάλλον δεν το έχω κάνει ακόμα...

10)Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Ίσως ο Καζαντζάκης, ο Ντοστογέφσκι, ο Μπρεχτ κτλ...

11)Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Να είναι ντόμπρος κι όχι ψευτόμαγκας, κάτι που προϋποθέτει εξυπνάδα...

12)... και σε μια γυναίκα;

Να μην κουτσομπολεύει και να μη μιλάει ακατάπαυστα, κάτι που προϋποθέτει εξυπνάδα, αλλά να έχει και λίγη θυληκότητα για να μη ξεχνιόμαστε...

13)Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Αρκετοί...

14)Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Συνήθως δεν σφυρίζω, ψιθυρίζω, δηλ. σιγοτραγουδάω...

15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Δεν με έχει σημαδέψει κάποιο, αλλά μου άρεσε πάρα πολύ "Ο Χριστός ξανασταυρώνεται"...

16)Η ταινία που σας σημάδεψε;

Καμία, αλλά μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα το "Εξπρές του Μεσονυχτίου"...

17)Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Ίσως ο Πικάσο και ο Ντα Βίντσι...

18)Το αγαπημένο σας χρώμα;

Μάλλον το μαύρο...

19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Ότι είμαι αυτός που είμαι... Καλώς ή κακώς...

20)Το αγαπημένο σας ποτό;

Μάλλον η Ursus...

21)Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Για κανένα, γιατί δεν θα 'χε νόημα το άγνωστο αποτέλεσμα, πριν πάρεις πρωτοβουλία και κάνεις μια πράξη... Ότι γίνει έγινε...

22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;

Την υποκρισία και την ηλιθιότητα...

23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Η μουσική, γενικά και ειδικά...

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Αν τον ήξερα μπορεί να τον είχα καταπολεμήσει...

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Δεν επιλέγω σε καμία... Μπορεί η περίπτωση να το απαιτεί...

26)Ποιο είναι το μότο σας;

Αν δεν ελέγχεις το μυαλό σου, θα το κάνει κάποιος άλλος...

27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Με αξιοπρέπεια...

28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Θα ήθελα να μου πει "Καλώς ήρθες στον Παράδεισο" και θα του απαντούσα, "Για την Κόλαση από που πάω;"... έτσι για να γελάσουμε και λίγο...

29)Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Μη περιγράψιμη...

2 σχόλια:

Goudaki! είπε...

Hello και καλό καλοκαίρι πλέον!!!
Ωραίες απαντήσεις...συμφωνώ σε πολλές!!! :-)

Rizobreaker είπε...

Ευχαριστώ goudaki!! Επίσης καλό καλοκαίρι και διαφορετικό απ'τα προηγούμενα!!
Ναι από ότι είδα κι εγώ στις απαντήσεις σου, συμφωνώ σε αρκετές... Όπως πχ στις 11 και 12 που λες ειλικρίνεια, στη 16 ο Γλυκός Νοέμβρης ήταν μια ταινία που μου άρεσε κι εμένα, στο 18 το μαύρο και γενικά πολύ έξυπνες οι απαντήσεις σου!! Αλλά έχω και μια ένσταση!! Στην ερώτηση 19 απάντησες "που γεννήθηκα"!! Λάθος! Αυτό δεν ήταν δική σου επιτυχία, αλλά της μητέρας σου, που κατάφερε να σε γεννήσει!!!!! ;-)