6/6/09

Εκλογές και σύστημα...

Επανέρχομαι μετά από αρκετές μέρες, για το σχόλιο μου ενόψει των αυριανών ευρωεκλογών.

Σε ένα σύστημα που φυλακίζει συγγενείς κατηγορούμενων φυγάδων (βλέπε σύζυγο και κόρες -ενήλικες ΚΑΙ ανήλικες- Καραβέλα), για να κρύψει τη γύμνια της ανύπαρκτης δικαιοσύνης του.
Σε ένα σύστημα που κάποιος κύριος Πάγκαλος καθοδηγούμενος από το Σοσιαληστρικό κόμμα του, κατηγορεί ένα Κόμμα (βλέπε ΚΚΕ) χωρίς να παρουσιάζει στοιχεία και να ζητάει από το εν λόγω Κόμμα να αποδείξει τα μη αποδεικνυόμενα.
Σε ένα σύστημα που τα εργατικά ατυχήματα "δεν υπάρχουν" για τα αστικά "αντικειμενικά" ΜΜΕ.
Σε ένα σύστημα τόσο "δημοκρατικό" που διάφοροι "δημοκράτες" (βλ. Antifa) επιτίθενται στα εκλογικά περίπτερα του ΚΚΕ και τα καταστρέφουν.
Σε ένα σύστημα όπου "δημοκράτες πατριώτες" Χρυσαυγίτες και οπαδοί του Καρατζαφέρη επιτίθενται σε μέλη της ΚΝΕ που κάνουν αφισοκόλληση.
Σε ένα σύστημα που το βολεύει η αποχή και "σπρώχνει" το λαό στις παραλίες και όχι στην κάλπη, καλούμαστε αύριο να ψηφίσουμε στις Ευρωεκλογές.

Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν όλα τα παραπάνω και πάρα πολλά ακόμα που αδυνατώ λόγω χρόνου να αναλύσω, και αύριο, όπως και όλα τα προηγούμενα χρόνια, μια είναι η ψήφος που έχει αξία! Η ψήφος στο ΚΚΕ, που τους κάνει να φοβούνται!

Για να μη μου γ****ε τη ζωή, για μια ζωή, ψηφίζω ΚΚΕ!
Τέλος!

* * *
Η Ιωάννα Πηλιχού είναι μια νέα ηθοποιός. Κόντρα στη μόδα που παρουσιάζει τους νέους καλλιτέχνες απολιτίκ ή "οικολόγους ακτιβιστές", σε μια συνέντευξη της στο "Elle" δήλωσε μερικά χρήσιμα πράγματα, τα οποία βεβαίως δεν σχολιάστηκαν πουθενά.

Παρουσιάζω λοιπόν ένα απόσπασμα της συνέντευξης:

"ELLE: Άρα δεν είστε ρομαντική;

Ι.Π.: Καθόλου. Είμαι παιδί της γενιάς μου. Δεν είμαι ρομαντική, δεν εθελοτυφλώ, μου αρέσει να βλέπω την πραγματικότητα και να αντιδρώ σε αυτή όταν δεν μου κάνει για μέλλον. Είμαι μάλιστα έντονα πολιτικοποιήμενη. Ήδη από τα χρόνια του πανεπιστημίου κατέβαινα σε συλλαλητήρια με συγκεκριμένο κόμμα.

ELLE: Το οποίο το λέτε δημόσια ή όχι;

Ι.Π.: Δεν το έχω ξαναπεί, αλλά δεν έχω πρόβλημα να το πω. Ήμουν πολλά χρόνια στην ΚΝΕ, αυτή είναι η λογική μου, αυτό πρεσβεύω.

ELLE: Και ύστερα μου λέτε ότι δεν είστε ουτοπίστρια...

Ι.Π.: Δεν ψηφίζω ΚΚΕ για να βγει κυβέρνηση, αλλά επειδή αυτό λέει "όχι" σε ό,τι είναι ενάντια στο λαό.

ELLE: Από τη μια στιγμή ψηφίζετε ΚΚΕ και από την άλλη συμμετέχετε σε διαφήμιση;

Ι.Π.: Αν το πάμε έτσι, δεν θα 'πρεπε να πίνω ούτε κόκα κόλα. Ζω εδώ, σε αυτό το σύστημα, στον 21ο αιώνα.

Και ο νοών νοείτω!

ΥΓ: Καλή και αγωνιστική ψήφο!

8 σχόλια:

Breezer είπε...

Ναι δεν σχολιαστικαν πουθενα. Και η αληθεια ειναι οτι αν δεν σε ειχα στο Google Reader μου δεν θα μαθαινα ποτε την υπαρξη αυτων των γραμμων.

Θα σταθω στην πραγματικα αβασιμη ερωτηση του/της δημοσιογραφου. Λεει σε ενα σημειο το εξης:

"Από τη μια στιγμή ψηφίζετε ΚΚΕ και από την άλλη συμμετέχετε σε διαφήμιση;"

Με οσους τυχαινει να μιλαω για πολιτικα θεματα χρησιμοποιουν τετοιου ειδους επιχειραματα με σκοπο να μας κανουν να νιωσουμε ασχημα που και καλα αλλα λεμε και αλλα κανουμε.

Ειναι παγια τακτικη η οποια βεβαια δεν περνα παντα. Εχει να κανει με το ποσο διαβασμενος ειναι καποιος. Και δυστυχως για καποιους ειμαι περισσοτερο διαβασμενος.

Εγω λοιπον σε τετοιου ειδους επιχειρηματα απανταω με τον εξης τροπο(πραγμα που θα μπορουσε να κανει και η Ιωαννα και καθε Ιωαννα): Απο που κι ως που ο κομουνισμος λεει οτι πρεπει να ζεις μεσα στην καταντια;

Και στην τελικη για σταθειτε. Που ειναι η λαμψη του καπιταλισμου και τα χρυσα κουταλια της Ευρωπης; Μηπως κρυβονται πισω απο τα 700 ευρω βασικου μισθου,τις κατασχεσεις απο δανεια και καρτες,τον κοσμος που δεν εχει να φαει και κοιτατε στα πεζοδρομια;

Αλλα ετσι ειναι. Ο Μπρεχτ το λεει ξεκαθαρα. Οι οι χορτατοι μιλουν στους πεινασμενους για τις μεγαλες μερες που θάρθουνε.

Σε ενα χωριο της περιοχης μου ρωτησαν μια φορα και εναν καιρο εναν παππου γιατι ψηφιζει την δεξια. Αυτος απαντησε οτι το κανει για να μην του παρει ο κομμουνισμος την κατσικα που ειχε. Μια ηταν ολη κι ολη. Το μυαλο του εφτανε να σκεφτει μεχρι στο σημειο που θα εδινε,αυτα που θα επαιρνε ομως τα σκεφτηκε; Φυσικα και οχι.

Δυστυχως ετσι σκεφτονται πολλοι νεοι την σημερον ημερα.

margkw είπε...

kala i dimosiografos prepei na itan poly zwo..:/

Andreas είπε...

Εγώ θα πω σε όλους τους "δημοκράτες" που κορδώνονται περί δημοκρατίας και ελευθερίας λόγου, που βρίσκονται προσωρινά στην ασφαλή πλευρά της οικονομικής χούντας των αστών, ότι είπε και ο Ερνέστο Γκεβάρα. Είμαι μαρξιστής όπως ένας φυσικός είναι νευτωνικός και ένας βιολόγος παστερικός. Και δημοκρατία με όλη τη σημασία της λέξεως μπορεί να υπάρξει μόνον σε μια κοινωνία αταξική και αυτή θα έρθει μόνον με την επικράτηση των εργατών. Όλα τα άλλα τα λένε χορτάτα στομάχια και ανόητα μυαλά.

Ανώνυμος είπε...

Ένα μεγάλο μπράβο στην νεαρή για τις απαντήσεις της και σε σένα που το έβαλες και το μάθαμε.

Καλό (κόκκινο) βόλι !

tsop είπε...

Geia sou Rizo (syggnomi gia ta greeklish). /oles aftes tis meres skeftomoun poso polu me exoun tsalapatisei oloi oi exontes eksousia kai psifisa KKE. Kai pira mia poli geri ekdikisi!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σύντροφε πολύ σωστό το κομμάτι της συνέντευξης. Καλά μιλάμε η "δημοσιογράφος" δεν καίει απλώς λάδια, έκαψε και τα μπουζί.
Προς Blogger_girl
Εύχομαι την επόμενη φορά που θα ξαναψηφίσεις ΚΚΕ να μην είναι μόνο από εκδίκηση αλλά και από ολοκληρωμένη συνειδητή άποψη. Πάντως, να'σαι καλά για την ψήφο. Είσαι τσίφτισσα

Κόκκινος Γαύρος

Dr Low είπε...

Blogger_girl
Καλώς ήρθες αν και το περίμενα, για να είμαι ειλικρηνής. Άνθρωποι σαν κι εσένα που κρατάνε το κεφάλι ψηλά και δε φοβούνται...εδώ καταλήγουν αργά ή γρήγορα.
Ολοι εμείς λοιπόν, οι "παλιοί", ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και δεσμευόμαστε ότι και άυριο στο δρόμο θα είμαστε...όπως κάθε φορά!

Ανώνυμος είπε...

ΦΑΙΔΩΝ- Κι εγώ ΚΚΕ ψήφισα, όπως και τα τελευταία 15 χρόνια. Πάντως μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η επιμονή κάποιων εντύπων (π.χ. ΡΕΣΑΛΤΟ)να στρέψουν τον (κυρίως αριστερό) κόσμο στην αποχή για να χτυπηθεί το πολιτικό σύστημα και η Νέα Τάξη! Μυστήρια πράγματα!(Τσίφτισσα η blogger_girl! Αυτή είναι η σωστή λέξη, συν-Ανώνυμε!)